lunes, 2 de febrero de 2009

ovelles xDu

bones^^

per segon cop en ma vida vaig a actualitzar el blog! uoo
..avui com la majoria dels dilluns està sent un dia merdos i todo eso
la Gemma sa passat tot elmatí pegant-me ¬¬
(wenu jo tamb li he pegat una mica XD)
la pobre Maria es la k més rep, k ens ha d soportar a les dos ^^''?

wenu akest matí ens han anunciat una excursió! SI SI SI
k foooort feia anys k en feiem cap... bé apart d les coves akelles dels ous i la
k van suspendre del kayac i canoa x_x

esperu k akest cop poguem robar taronjes, llimones i pomelos un altre cop XDD
en fii he estat veient el Detectiu conan k avui surtia el meravellos kaito kid, i ara he fet
els deures d castellà.. els d català pasu sempre fem les mateixes jilipollades d pronoms feble si meeeeeerdes semblants.. esperu k algun dia la profe es doni compte d k aixo es el k fan a primaria... -_-
pero no em keixu! akesta almenys em deixa xerrar amb el leo.. no com la puta substituta k casi em fica un parte perk em va preguntar com es deia el caballero andromeda ò_o t'odiu more't p**************************

ja me kedat trankila XD
akesta fotu es d'un pessebre vivent k vam fer a p3 xD
se suposa k nosaltres erem ovelles... XD
wenu hi ha els cartellets (k he ficat expressament per kuan la Maria ho miri i pugui identificar-nos ^^)
jo soc la tercera d l'eskerra, la d les trenes amb els meus cabells ondulats i castanys T_T k ara s'han fet llisos i negres casi T____T



wenu k la he posat pensant en el carnaval d'akest any.. k em d fer d Blues brothers - Everybody need somebody xDD
osigui tots amb traje negre, corbata, barret, i ulleres d sol..... el Leo diu k vol k ell i jo fem banda
osigui ell bateria i jo guitarra XD
pero no se.. em fio d mi peor no dels altres i si li pases alguna cosa a la meva guitar, la meva estimada guitarra T_T em moru XD

en fi hu he d deixar aki ^^

byeeeeeeeeeeeeee nyappy♥

No hay comentarios:

 
Template Design By:
SkinCorner