miércoles, 25 de febrero de 2009

despres de 21 dies sense entrar...


olaaaaaa

estic aki, si *_*
me passat la tarda a la biblio estudiant mates
creia k m'anava a murir __O__
..al final he acabat abans del k pensava i aki estic xD

uaa, esk com suspengui l'examen no se k faig tio Y_Y
em surt tot bé, d'aket tema només em keda aprendrem les equacions i eso..

wiii estic histerica! @_@ XD

a la biblio bé.. la maria ma convidat a unes boletes d xocolata super bones *q* xD
i weno estavem, la vicku (coneguda com friki dels ulls), la maria, sara, carola, tere i fabri... emm no se com s'escriu XD
fabrizio? weno no se.. ^^U

despres han vingut la carla i el jus i weno s'ha muntat més jaleo pero en general bé..estudiant i tal xD

ara em fan fora,, aixi k no puc escriure res més ¬¬

vaig a llegir harry potter i mirar pv's XD
he d ficar una fotu del meu pel nou.. -///-

1 comentario:

Yaiba dijo...

astudiaaaaaaaaa XD

weno tendras que hacer mas publicidad de tu blog no? que aki no entra ni dios i al mio tampoco XD

ae quete vaya bien me voi al pet

adew

 
Template Design By:
SkinCorner