miércoles, 4 de febrero de 2009

pel nou X)

ciauu

pues res avui me tallat els cabells
ha sigut aixi d facil...
he surtit d música i com he passat per
davant d la pelu.. pues no se xD

feia dies k pensava k m'havia d'arreglar el flekillo i aixo..
i mira xD
al tindre'l més curt una part del cabell se'm ha ondulat *_*
si si en serio a mi se'm ha ondulat *q* XDDD

ara tinc un tros llarg llis perfecte,, i la capa d sobre curta i ondulada -DD-
sóc tan feliiiç soc tan feliiç xD
[[m'he inspirat en la cançó d la Karen^^ un personatje bastant monu d'una serie d pijas.. kina rabia perk té k surtir en una serie tan cursi ò_ó
wenu el seu pel es monissim d color lila xD i el seu nom osigui el meu nom ò____ó
pues tamb esta bé xD
provaré d ficar un video,((i intentaré k ningu em critiki ¬__________________¬)) i aixi la veieu i com canta k magrada força la seva veu i tal ^o^

sobretot recoman-ho k si algú te especialment interes en conservar sanes les seves orelles no escolti la versió espanyola... no me'n recordava ja d com era i sincerament crec k em començo a trobar bastant malament o_____ò




esta ben pusat el video o no???? ¬.¬
algun dia ho faré millor k tu i hauràs d'acceptar-ho ^_^ jo jo jo jo jo jo

per cert passu del carnaval... tal i com m'he tallat els cabells ara es IMPOSIBLE kem faci un monyu XDDDDDD
n'hi amb totes les pinces del món

si abans se'm relliscava,, ara super escalat encara pitjor XD


vaig a fer deures de socials k al final no he futut res en tota la tarda x__x

bye-byeee

1 comentario:

Yaiba dijo...

vaig a firmarte tens qeu fer mes publicitat del teu blog XD com ara en el xat XD

i tens pel nou?

 
Template Design By:
SkinCorner